tirsdag 22. april 2014

Favoritturt

Favoritturten er på plass-denne gangen i egen potte. Dyrket den i pallekarmer i fjor, men den stjal plassen til alle de andre urtene jeg hadde plantet, så i år må den konkurere med seg selv. Forhåpentligvis trives den, og vi kan kose oss med utallige Mojitos på terassen. Skal prøve meg på flere typer flerårige urter i år, som forhåptentligvis kommer tilbake år etter år. Det er litt værhardt her oppe hos oss, så er spent på resultatet. Chiliplanten jeg fikk av en kollega i fjor har klart og overvintre-vel og merke på kjøkkenet, den er i full blomst, og første chili er snart klar til høsting. Gøy å se at det spirer og gror!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)