torsdag 22. september 2011

Fra by til land:)

Det er nå et år siden vi solgte leiligheten i byen og flyttet på "landet". Fant ut det ble litt upratisk å bo i 3 etg uten heis med hund&barn på vei. Vi angrer ikke, her har vi tilgang på frisk luft hver eneste dag. Vi er og heldige og har det meste vi trenger i nærmiljøet. Har og tilgang på kaffe latte hver dag hvis jeg vil:) I tillegg er det veldig barnevennlig her:) Jeg savner faktisk ikke byen!!!

Er veldig stolt av gamleleiligheten.Vi totalrenoverte den noen år før vi flyttet. Et veldig spennende prosjekt!!!
Bildene er tatt etter at vi flyttet, av en god venn av mannen min ferdig stylet til visning. Noen inspirasjonsbilder kommer her:



















God torsdag:)

Bilder: privat/Inviso

1 kommentar:

  1. Så utrolig fint...
    Tenker det er fint der du bor nå også jeg ;)
    Gleder meg til å følge med!
    Koselig du ville følge meg også.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)