onsdag 7. desember 2011

7 desember stemning hos MadeByKine

Stemningsbilde fra MadeBykine huset:)
Sviblene er  nå i hus&i helgen prøvde jeg meg på mitt første pepperkaketre!! Veldig morsomt&enkelt. Det er ikke helt ferdig pyntet ennå, men synes egentlig det ble fint med bare melis dryss på. Formene fant jeg  her. Kjøpte ferdig spelt pepperkakedeig fra Baker Hansen. Veldig god smak ble det:) På kamilleshop fant jeg og former til et sjokoladetre, som jeg gleder meg til å lage etterhvert:)


Ha en snøfyllt&stemningsfull 7 desember:)

Bilde:MadeByKine



3 kommentarer:

  1. Så flink du er som har bakt et lita tre :) Nydelig stemning også...

    Fineste kveld til deg.
    Her er det kos i sofakroken, før kveldstur med Nalahunden :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hærlig stemning rundt bordet! Treet ble kjempekoselig!

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekkert!!
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem Helene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)