søndag 18. desember 2011

Snart jul......

og er jeg i rute, NEI!!! Satser på at det blir en effektiv morgendag:):) Julestemningen er ikke helt på plass enda, men den kommer vel:) 

Har lyst til å vise dere et bilde fra årets julekort, som jeg har bestillt ferdig i iphoto.  Neste års julekort blir jo selvfølgelig helt hjemmelaget i photoshop. Jeg har  nemlig tenkt til å bli flink på det i løpet av neste år:):) Jeg er helt nybegynner &gleder meg til å lære mer!!

I dag har jeg lært meg og lage sort hvitt bilde med fargeelementer. Vår skjønne O er selvfølgelig hovedperson:)



Håper dere alle har hatt en fin 4 søndag i advent. Takk for så mange koselige kommnetarer fra forrige innlegg om pepperkaketreet. Det er så stas med stadig nye følgere!! Dere gir meg masse inspirasjon:):)

Håper dere klarer&senke skuldrene& nyte dagene nå før jul. Det har iallefall jeg tenkt til å prøve på:)
Kine:)


3 kommentarer:

  1. Så fint bilde!
    Nydelig jente ♥
    Jeg har og lyst til og lære meg mye mere foto og fotoredigering i 2012!!

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Åh så herlig bilde! Nydelig den kua hu sitter på også! Foto er så gøy!

    Ønsker deg en fabelaktig uke, jeg håper du får tid til å kose og nyte. Jeg skal bare jobbe til og med onsdag og da er det friii! JUBI!

    Vi blogges, kjære!
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig bilde av en herlig jente! Jeg har også planer om å bli flink i photoshop ;)
    Fortsatt fin kveld til deg!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)