tirsdag 22. mai 2012

Favoritt på badet

Er håndsåpen og kremen fra Molton&Brown. Jeg ble introdusert for dette merke for noen år siden da min svigersøs besøkte London hyppig. Etter det har Molton&Brown såpene alltid vært med fra taxfreen. En spesiell takk til svigermor som alltid husker på oss på reise:)
Mine favoritter er disse
Molton&Brown fås også kjøpt i Norge nå, på Steen&Strøm blant annet. De har nylig lansert en Anti- bacterial Rock mint variant som jeg har lyst til å prøve ut.
I morgen skal jeg få masse tips&inspirasjon til badet på Comforts bloggtreff på Skøyen. Jeg gleder meg VELDIG!
Fin kveld til dere som er innom:)
ps!nå sitter jeg og ser på solen som går ned, for en fantastisk dag det har vært i dag:) JA til mer sol&sommer:)

3 kommentarer:

  1. Her sett merket, men aldri testet det. Fine flasker da. Heldige deg som skal på Bloggetreff, det blir sikkert koselig og inspirerende. Have fun! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Kos deg på bloggtreff - kanskje vi får et lite referat?

    SvarSlett
  3. Tøffe flasker! :)
    Dette merket har jeg ikke hørt om før nei.. takk for tips! :)

    KLeM

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)