søndag 26. august 2012

Granit på kontoret

Digger vaierne fra Granit, her henger jeg utklipp av ting som inspirerer:)
 Akkurat nå er jeg inspirert av 1. Min hund til å komme meg ut på tur. 2. Bilde vegger. Veggene her i huset mangler bilder, og jeg håper jeg kommer igang med å få fyllt veggene i løpet av høsten. 3. Designletters koppene fra Arne Jacobsen, de kan brukes til så mye og de finnes i ulike størrelser. 4.Oppbevaringsurvene til Tine K. De kan fylles med alt mulig stash, jeg fikk tak i noen på salg nå, og de rommer blader, leker og strikketøy
Fin søndag til deg!

2 kommentarer:

  1. Ønsker meg vaier til å ha på veggen jeg og,
    synes det er så stilig.
    Flotte inspirasjonsbilder du har i den.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Fiiin! Og nå ser jeg hva jeg kan bruke designletters eskene til :) yeij!
    Klem, L

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)