søndag 12. august 2012

House doctor nett fra LARSEN

Jeg vant dette søte nettet fra House doctor hos Larsen. I forbindelse med åpning av butikk&cafe i Hamar, hadde de giveaway på bloggen. Har dere ikke vært innom og tittet på nettsiden, anbefaler jeg dere å ta en titt her
Nettet er  perfekt til å ha de nye strikke prosjektet mitt i:)
 Jeg har begynt på et teppe til stua, som blir superdigg å ha til kalde høstkvelder. Det er Drops Eskimogarn, som jeg strikker med pinne 15mm. Gleder meg til å vise dere resultatet.
Fin søndag til dere som titter innom:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)