lørdag 16. mars 2013

vinter igjen

Her er det jo vinterstemning igjen, ikke det jeg helt hadde forventet da jeg kom hjem fra jobb møte i går, så dag må jeg drømme meg bort i bildene fra Hellevika i Søgne. Vi var er for noen uker siden på besøk hos familie. Jeg lengter nemlig etter vår nå!!!
Nå skal jeg unne meg en god kopp te, etter at all snøen er ryddet unna. 
Fin lørdag til deg som titter innom:):)

ps!! jeg får så mye spam kommentarer om dagen, er det andre som opplever dette?? og hva har dere gjør dere evt med det?? Jeg har fjernet de fra kommentarfeltet etterhvert som jeg har oppdaget det!!Men skulle gjerne vært kvitt de permanent. Noen råd anyone??

Photos://MadeByKine//

4 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder og jammen så burde me fått vår no og snø er det siste,sol og varme med lette sko og klær,gjett om det blir godt:)
    Veit eindel har måtta få satt på ordrebekreftelsen,ikkje så kjekkt men bedre enn masse søppel!

    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Sukk, sommer .... lengte :)
    Her steg heller ikke jubelen til taket med snøen, men den slipper vel taket snart denne vintern?

    God helg; Kine !

    SvarSlett
  3. Så vakre bilder...får meg til å lengte desto mer!! Og søgne? der er det vakkert...rett og slett. Bor ikke så langt unna.
    Håper du har gode dager - mange klemmer til deg <3

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg ser du har fått en spam-kommentar på denne også, jeg får sånne jeg også! Har satt på at man må skrive inn kode for å legge inn kommentar og da forsvinner det, men det er jo ganske irriterende for alle de andre som vil kommentere... hmm...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)