mandag 1. juli 2013

welcome july

Jeg starter visst juli med nytt bloggnavn..ikke så helt ulikt det gamle, men var litt lei, mitt nye jeg er ByKine, litt enklere. Det dumme var at jeg slettet det gamle uten å tenke meg om, så nå må jeg begynne helt fra schratch!! Jeg skal prøve å finne tilbake til alle de fine bloggene jeg følger... burde jo egentlig bare skiftet bloggnavnet i første omgang, men var litt rask!! Dermed ble hele blogglisten min slettet.
Noen instamoments fra juni. Tenk det er juli. Det er mye gøy som skjer i denne måenden. Vår datter har  bla bursdag, og vi gleder oss til å feire henne snart:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)