lørdag 24. august 2013

glimt fra kjelleren

På tide med litt interiørnytt igjen. Jeg har så smått begynt å innrede stua i u-etasjen, den har inntil nå fungert som oppbevaringsplass og kontor. Nå som høsten snart er her, sier snart for i dag var det jo deilig sommervær ute, så er det på tide med litt oppgradering på pute&pleddd fronten. Kom over dette fine pleddet i Elle Decoration, og MÅTTE bare ha det:)
På bildet er det en salig miks av gamle og nye puter.
Pallebordet kom aldri ut i år, har funnet ut at det fungerer supert som bord her nede. Det er masse fin plass til fjernkontroller og div under:)



Gyngestolen i bakgrunnen er arvegods fra farmor og farfar
Nå gjenstår det å få litt bilder opp på veggen. Jeg drømmer om et print av  Kristina Krogh, en dansk grafisk designer
Håper helgen din er fin:)

1 kommentar:

  1. Så flott!!
    Herlige puter og lekkert teppe:))
    Deilig med slike kjellerstuer ♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)