mandag 30. september 2013

ny uke- ny meny

Jepp, da er vi her igjen, ny uke:) og snart ny måned. 
Forrige uke sto dette på menyen hos oss:
Mandag: Blomkålsuppe
Tirsdag:Lasagne
Onsdag: Pannekaker
Torsdag: Tomatsuppe
Fredag:Fishn chips(iphonebilde)
Det er mye supper&gryter hos oss i disse dager. Jeg synes det passer perfekt inn i denne årstiden. I tillegg er det raskt og lage, en fin kombinasjon synes jeg. Link nedenfor til oppskrifter. 

Tirsdag:Lasagne(jeg halverte oppskriften, siden vi ikke er så mange)
Onsdag: Pannekaker( Lille O s favoritt)
Torsdag:Litt tålmodig tomatsuppe ( hentet fra Familiekokeboka)
Fredag: denne dagen skjeiet vi ut på restaurant, jeg og Lille O med Fishn chips:) Vi lager en variant av denne hjemme og, den får dere sikkert se senere.

Håper dere har en fin start på uka. Jeg gjør meg klar til nye utfordringer i ny jobb. Er veldig veldig spent, men gleder meg masse til endelig å få kort vei til jobb. HURRA:)

1 kommentar:

  1. Her fikk jeg mange fine middagsideer!
    Såå mange flotte bilder også a' du! Flink du er :)

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)