tirsdag 17. mai 2011

Hipt med HIPP

Økologisk mat er in:) Jeg har selv blitt mer bevisst på økologisk mat etter at jeg ble mamma!! Hipp har laget økologisk mat til barn siden 1965 og har nå lansert en egen iphone app, hvor du kan planlegge måltider, finne oppskrifter og lage innkjøpslister. Du finner og info om de ulike produktene deres. Sjekk ut nettsiden her. Jeg har prøvd ut flere av middags oppskriftene, og min lille datter digger maten! Appen ser slik ut( nederst til høyre på bildet), og kan lastes ned i APP store gratis.





Slik ser appen ut:





Og her er en av min datters favoritter:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)