onsdag 18. mai 2011

Urter med Jamie Oliver

Jeg har lenge hatt lyst på min egen urtehage. Kom over disse grow your own herbs krukkene fra Jamie Oliver og tenker det er den perfekte starten inn i urteverdenen. De fåes kjøpt på plantasjen og finnes i Basilikum, Persille& Gressløk. Det lille begeret inneholder alt du trenger + instrukser! I tillegg følger det med en oppskrift fra Jamie. Så nå gjenstår det å se om de trives i vinduskarmen min!! Etterhvert har jeg tenkt å utvide repetoaret med mynte! Jeg elsker nemlig Mojito:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)