lørdag 4. juni 2011

SOMMERSTOLER

Har drømt om disse stolene leeenge. I dag ble disse to mine:)





Kriteriene mine for nye sommerstoler var at de skulle være behagelige å sitte, de skulle være lette å flytte på og pene å se på.
Stolene til FIAM fiesta oppfyller alle disse kravene. Stolene er produsert i Italia.
De har  avtagbart trekk som kan vaskes. Stolene kan  reguleres i forskjellige stillinger, og det finnes  en tilhørende pall i samme serie. Stolene kommer i flere farger med ulike trekk. Jeg kjøpte mine på Verket interiør på Bærums verk.





De er nå innviet med et glass Rosévin i solnedgang:)












- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)