fredag 24. juni 2011

Kånken MINI


Har sikret meg en liten Kånken mini her. Denne nettbutikken har en masse supre tilbud nå i sommer. Masse fine timestilbud, så her gjelder det å følge med på facebook eller nettsiden deres. Butikken er lokalisert i Kristiansand, så litt lang unna meg, derfor er det ekstra hyggelig når man kan gjøre noen kupp! 
Så nå er vi et mål videre barnehagestart!  Vet ikke om dette er den mest praktiske barnehagesekken og om den kommer  "best  ut i test", men den er jo rosa, og små prinsesser som skal begynne i barnehagen må vel ha rosa sekk???


Bildet er hentet fra toispann.no

1 kommentar:

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)