søndag 8. april 2012

Bloggaward/anbefaling

Jeg har motatt en bloggaward fra MARIES FABRIK, en dansk blogg. Tusen tusen takk Marie:)
Marie er en kreativ sjel. Et av hennes siste prosjekter er patchwork puter i ulike farger. Besøk den fine bloggen hennes her
Bildet er lant med tillatelse fra Maries fabrik


Awarden fungerer slik:
-Link til bloggen som du har motatt awarden fra
              -Send awarden videre til 5 bloggere som har færre enn 100 følgere
-besvar 5 spørsmål

Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg begynte å tenke på konseptet blogging mens jeg var hjemme i mammaperm i 2010/11:)Vi flyttet da fra leilighet til hus, og jeg  begynte å søke interiørinspirasjon. Oppdaget NIB(norske interiørbloggere), og fant mye fin inspirasjon her.  Bloggingen startet for alvor høsten 2011, da jeg ble "ordentlig" medlem av NIB.


Hvilke blogger følger du?
Jeg følger alt fra interiør, mat, inspirasjons og moteblogger


Favoritt farge?
Det må være rosa i alle nyanser. Synes rosa skaper et fresht birag til interiøret i små doser:)

Favoritt film?
På filmfronten som i interiøret er jeg inspirert av det skandinaviske. Jeg har ingen spesille favoritter men liker godt triologien(Benken, Arven Drapet) til Per Fly, en dansk filmregissør


Hvilket land drømmer du om å besøke?
Det er definitivt USA og NEW YORK, jeg håper jeg skal få mulighten til å dra dit om ikke så alt for lenge

Jeg sender awarden videre til:


Frk tsoe: denne bloggen har jeg fulgt siden vi møttes på vårt første bloggtreff i høst::) her får du et inblikk i Frk tsoes hverdag&oppussingsprosjekter:)

Katrine anitas magiske verden:denne bloggen inneholder mange vakre foto. Katrine Anita har og en egen fotoblogg med mange fine tips. På bloggen til Katrine Anita finner du alt fra interiør, oppussing&matinspirasjon:)

Lavendelpiken:her får du inblikk i livet til en familie på en øy i oslofjorden. Lavendelpiken har jeg fulgt en stund, i tilegg til inspirerende bilder skriver hun også fine ord i bloggen sin.

MiMa: en ganske ny blogg for meg som inneholder en fin miks av interiør,inspirasjon &hverdagsliv.

Rette linjer: en nyoppdaget blogg for meg, en blogg skrevet av Line, og er for Line et rom for kreativ utfoldelse.Line lager bla søte små armbånd.

Håper de som mottar awarden synes det er ok:) det er jo en fin måte å oppdage nye blogger på.

PS!! det er jo også mage andre fine blogger jeg kunne ha anbefalt,denne gangen ble det en liten miks av blogger jeg nylig har oppdaget&blogger jeg har fulgt en stund:)

8 kommentarer:

  1. Nå ble jeg skikkelig rørt Kine!!Tusen tusen takk for omtalen og anbefalingen-du er god!
    Er det sånn at jeg skal legge ut det samme på min side da og anbefale videre?
    God kveld videre <3

    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, nå ble jeg glad:)bare hyggelig å kunne anbefale fiine blogger videre:) ja lag et blogginlegg som jeg har gjort:)
      klem:)

      Slett
  2. Gratulerer så mye med award. Så gøy :) Da skal jeg titte innom disse bloggene som du har sendt awarden videre til. Alltid morsomt å oppdage nye og inspirerende blogger.
    Ha en flott påske videre.
    klem Jane

    SvarSlett
  3. Gratulere til deg og:)dette med Blogg Award var heilt nytt for meg,hehe ante ikkje kva det var med ein gang, det er jo ein flott måte å oppdage nye blogger og å annbefale blogger på:)
    Ønske deg ein fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig da:)
    Gratulerer med award ♥
    Skal ta meg en titt inn på bloggen du anbefaler:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med award:-) Alltid gøy med nye blogger, de du anbefaler er nye for meg så da skal jeg ta en titt:-)

    SvarSlett
  6. Så hyggelig Kine! Dette setter jeg kjempe stor pris på :) Tusen takk!
    Skal finne noen fine bloggere å sende denne videre til så fort jeg kommer hjem til Oslo i kveld.
    Kjempe fin blogg du har forresten :)

    SvarSlett
  7. Hei.
    Tusen takk! Så gøy at du valgte meg. Jeg skal ta med meg stafettpinnen videre:)
    Håper du hadde en magisk påske! Klem!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)