mandag 9. april 2012

påskeoppsumering

Det har vært en fin påske som har inneholdt: 7 sammnehengende fridager, litt interiørshopping, smakt på sherry&funnet ut at det er godt, søster/niesebesøk, første utegrillings(spist inne), første Risør tur, masse kos med familien, rekelunch, påskeegg godis spising, litt strikking, eggspising i alle varianter, vennemiddag ute, venninnebesøk, påskelam, turer, jobbing, smakt gode viner og sovemorgener(takk til svigers):)

Falt helt for de søte kaninserviettene fra HM, så  fra dette påskeoppsumeringsinnslaget blir det bilder av de i ulike varianter. H&M home har så mye fint. Tok turen innom der palmelørdag, og jeg digger konseptet. Jeg har handlet en del i nettbutikken til H&M home, og det er mange av de samme tingene de har i butikken. Det er allikevel verdt å ta en tur innom butikken hvis du er i nærheten av Majorstuen, for de har av og til litt andre ting enn det du finner i nettbutikken, blant annet ulike salgsvarer.
Håper du har hatt en fin påske. Jeg har nå jobbet to dager, men i dag har jeg fri, og vi skal vi kose oss med muffinsbaking& forhåpentligvis grilling:) Nå er det visst full vinter her igjen. Våknet opp til masse snø!!

ps!! det er fortsatt mulig å delta på min giveaway, trekker vinnerne på lørdag, sjekk her for å være med:)

10 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har hatt en flott påske.
    De serviettene skjønner jeg godt du falt for, de er skikkelig stilige.

    Fin siste påskedag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Ååå så kos :)
    Så søte servietter.
    Mulig vi tar en Risør tur snart til hytten vi også, er vel vår der :)
    Vi har kost oss i Trysil i påsken!

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. Deiiiilig med gode opplevelser og evnen til å ta dem inn :)!
    .... og svigers syntes nok at de var litt priviligert :))!
    .... og Jack Rabbit, påskeharen på serviettene er jo kul da - jeg stikker nok innom H&M Home snart.

    God sherry fra
    Marianne BH

    SvarSlett
  4. fine servietter :) må nok innom H&M Home neste gang jeg er i hovedstaden :)

    SvarSlett
  5. Kjempe søte servietter :) Var innom H&M Home på åpningsdagen dems. De hadde så utrolig mye fint, og jeg likte hele konseptet med hvordan ting/varene ble presentert og at man kun tok med seg slike små tags til kassa med det man skulle handle, som da ble byttet inn i den faktiske varen. Genialt :) Slipper man å drasse rundt på så masse.
    Må dit igjen om ikke altfor lenge merker jeg. De har jo så mye fint :)
    Høres ut som en koselig påske. Her har det vært mange rolige (nesten litt for rolige) dager, hagearbeid, kosestunder med grilling, påskelam o.l og masse godisspising. Har også fått gjort litt kreativt "arbeid".
    Ha en flott mandags kveld.
    klem Jane

    SvarSlett
  6. Så skjønne servietter! :)
    Må ta turen innom der neste gang vi er i Oslo, ikke kommet så langt med HM her i byen enda! ;)

    Fin kveld til deg! klem Anine

    SvarSlett
  7. Takk for koselig komentar hos meg, det varmer! og så mye fint der er nedover bloggen din, her må jeg besøke oftere....

    SvarSlett
  8. Såå søt den haren!

    Fabelaktig ukesstart til deg.
    Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

    Jeg håper du har hatt en fin påske.
    klem

    SvarSlett
  9. Det brødet så så godt ut, hjemmelagd??? Da må du dele oppskrift!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) det brødet er superdigg, ikke hjemmelaget, men Baker Hansens havrespelt:) Kan også anbefale gardsspelt!!

      Slett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)