torsdag 12. april 2012

Min favorittpute:)

Fabelaktige Maia utfordrer oss til å vise oss DIN favoritt pute. Denne puten fra Au maison er en av mine favoritter akkurat nå:) Den ble med på noen av bildene på forrige inlegg og, men denne gangen har jeg tatt den med ned på kontoret.
Jeg har dilla på "freshe" farger om dagen. Denne puta har flere freshe elementer:)
 
Legg merke til de oransje detaljene
 Jeg har så smått  begynt å forberede trekning av giveawayen, det er ikke for sent å delta! Jeg trekker en vinner på lørdag morgen. Klikk her for å delta.
For å bli med på utfordringen til Fabelaktige Maia&se fine pute bidrag klikk her

Til slutt: jeg har motatt nok en award denne gangen fra Mrs Monday. TUSEN takk, det er stor stas synes jeg å bli lagt merke til!! Det fører også til mange nye fine bloggbekjentskaper!!:)HURRA!! Ta en titt på den fine bloggen hennes her. Legg merke til den kule layouten hun har på bloggen sin!!

12 kommentarer:

  1. Fiiiine puta :) Gratulerer så mye med award. Kjempe moro.
    Ønsker deg en flott kveld.
    klem Jane

    SvarSlett
  2. Digger de putene. Grattis med nok en award:-)

    SvarSlett
  3. Wow,den var sikkelig søt ☺ Ønsker deg en riktug fin helg ☺

    SvarSlett
  4. Den puta er så stilig. Skjønner godt det er favoritten.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Den puten er sååå lekker!!! Ser at det er favoritten ja!!
    Grattis med award - har også fått min første som jeg skal svare på og gi videre i helgen :)

    Fin fin fredag til deg....
    Klem Klem

    SvarSlett
  6. Heisan!

    Jeg har også delt ut en award til deg inne hos meg ;)

    Håper du liker å bli satt pris på ;)

    Klem M :)

    SvarSlett
  7. Utrolig fin blogg du har.

    Bli gjerne med på min Giveaway
    http://frkhege.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-meg.html

    Frøken Hege
    frkhege.blogspot.com

    SvarSlett
  8. Hei søta!
    Digger den der puta :) Så vakre bilder, som alltid!

    Hurra for award også, det er fortjent!

    Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

    Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

    Fin fredag!
    klemklem

    SvarSlett
  9. Hei!

    Jeg fant herlig bilde av designletterkopp på bloggen din:) Håper det er ok at jeg bruker det på NIB i morgen:)

    Solveig

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) det er veldig ok at du bruker bildet:):):)

      Slett
  10. Hei!
    Jeg har gitt deg en award fordi du har en flott blogg som jeg selvfølgelig har blitt følger av! :)

    Ha en fin mandag og uke!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)