lørdag 14. april 2012

Trekning av giveaway:)

Hele 57 stk har funnet veien til min lille giveaway, superstas synes jeg:) Sitter nå i bilen til sørlandet på vei til bursdags& dåpsfeiring:) Blogging i bilen fra iphonen er moro:) Jeg foretok en trekning før vi startet, lille O sto for trekningen denne gangen fra mammas designletters kopp. NIB har foressten et innslag om dette i dag, og et av bildene mine er valgt ut, stas synes jeg:)
 Tallene  som ble trukket ut er:
Gratulerer til:


Lill therese med bloggen Lill Therese
Elisabeth uten blogg
Karianne med bloggen Fra huset i svingen
Ellen med bloggen Villa Waleur

ps! send en mail til madebykine@gmail.com med adresser


 Tusen takk til alle som har deltatt! Har fått mange nye følgere& funnet frem til nye bloggere  ifb med giveawayen, så det er gøy. Takk for alle fine kommentarer dere legger igjen!!!

3 kommentarer:

  1. JIPPI!! Så gøy at jeg vant! TAKK!
    Jeg sender deg en epost :)

    SvarSlett
  2. Åh så gøy det er å vinne :) Blir som et lite barn på sukkerrus jeg nå.. hihi. E-post er sendt.
    Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Så moro, mail er sendt ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)