torsdag 1. november 2012

oktober på instagram

Starter november med å vise noen instamoments fra oktober:)
1.Høstens siste innhøsting fra kjøkkenhagen 2.Eplemuffins med former fra Nicolas Vahe 3.Holstee manifesto. 4.Poster fra RK design. 5.Lørdagstemning på kjøkkenet 6.høsttur i skogen 7. Ny favoritt kopp fra Iittala 8. Høsttstemning i Drammen 9.Høstens strikkeprosjekt julekuler
Alle bildene er tatt med min iphone, collagen har jeg laget med appen Picframe.


ps!har du lyst til å følge meg på instagram er profilen min @madebykine:)
HA EN FIN NOVEMBERKVELD:)

1 kommentar:

  1. Herlige oktoberfavoritter:)heilt utruligt at vi allerede er i november,tida går fort :)
    Ein flott kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)