onsdag 31. oktober 2012

new in + tips om vareprøvesalg by nord/fermliving ++

Har endelig  fått opp "You rock my world" printet på  den ene  kjøkkenveggen:) Veggene mine trenger desperat noe å fylles med. Synes det er vanskelig og finne noe fresht& ikke så altfor dyrt, ble glad da jeg fant dette printet hos RK design. Har også kjøpt kalender for 2013 der:)
I dag har jeg hatt fri og vært på skikkelig byrunde i snø/regnværet. Ikke så ofte jeg tar turen inn til byen lengre..selv om jeg ikke bor så langt ut på landet.. hehe, men finner det meste i nærområdet mitt:)
Jeg hadde funnet ut at det var lagersalg hos Colina agenturer og Pure agencies. De har agentur på blant annet Ferm living, By Nord og en del klær(Ganni Hofmann osv).  Jeg har forresten forelsket meg helt i klesmerket Ganni, de har så mye fint:)
Fra salget fikk med meg pute, koppehåndklær, og en liten sort skinn veske:)Supre priser!!
Så bor du i Osloområdet anbefaler jeg og ta turen innom Grensen 8c i dag og i morgen. En tur innom House of Oslo måtte jeg og, fordi jeg var der i helgen og kjøpte bryllupsgave til noen venner, da kom jeg over at de har Ferm living der, og jeg har jo hatt så lyst på det jule treteppe fra dem, men det har vært utsolgt flere andre steder på nettet. De skulle sjekke for meg om de fikk det inn, og i går fikk jeg  en hyggelig telefon fra dem om at de hadde fått det inn og lagt det av til meg, så nå har jeg det i hus:):) Så er du på jakt etter det ring og hør om de kan legge det av:)
Avsluttet dagen på Norway designs, kunne gått rundt der i timesvis. Fikk med meg hjem noen ruller med washi tape, tenkte jeg skulle dekorere kubbelys med tape i juletiden:)
Nå er det bare og gjøre seg klar for Halloween:)
GOD ONSDAG

1 kommentar:

  1. så fint ! alltid like fine bilder her hos deg !
    god ide med washi tape og kubbelys det tror jeg også at jeg må prøve.
    Nyt resten av kvelden ! klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)