søndag 23. desember 2012

G.O.D J.U.L

En sniktitt fra juletreet som ble pyntet i dag, er bittelitt stolt av julekulene jeg har strikket. Kanskje jeg får nok kuler til å pynte hele  treet etterhvert. Det har vær et supergøy prosjekt, som jeg gleder meg til å starte på igjen til neste år:)
Vi er straks i mål, har noen få pakker jeg må pakke inn, vi har spist den mest superaftige ribba ever, svoren ble ikke helt perfekt(brukte alle triksa til Hellstrøm), men sausen ble himmelsk. Vi hadde rødkål med fiken som tilbehør, i tilegg til honninglaserte epler. I morgen skal jeg innom jobb noen timer, før turen går videre til svigers:)
GOD JUL til alle lesere:)

9 kommentarer:

  1. Kulene dine er så vakre og du har vært så flink som har laga dei:))knallfint å pynte med!
    Ønsker deg ei flott julefeiring og ei riktig god jul!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Fine desse kulene! Og menyen din høyrdest jo aldeles nydelig ut ☺ ønsker deg ei fin julefeiring, klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Så flotte disse var;) En fortreffelig god jul til deg;)juleklem

    SvarSlett
  4. Så flink du har vært som har strikket julekuler! God jul til deg og dine! Klem

    SvarSlett
  5. Tøffe kuler Kine:-) Riktig god jul og godt nytt år til deg og dine:-)

    SvarSlett
  6. Tøffe kuler Kine:-) Riktig god jul og godt nytt år til deg og dine:-)

    SvarSlett
  7. Tøffe kuler Kine:-) Riktig god jul og godt nytt år til deg og dine:-)

    SvarSlett
  8. Tøffe kuler Kine:-) Riktig god jul og godt nytt år til deg og dine:-)

    SvarSlett
  9. Kjempe nydelig julekule du har strikket :) Morsomt og ha noen prosjekter til neste år også :) Ønsker deg og dine en riktig god og fredfull jul.
    Juleklem fra meg

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)