fredag 25. januar 2013

i trappenedgangen

Trappenedgangen min har blitt freshet opp med de fine kortene fra Ylva Sharp
Tror det kommer mer fra Ylva Sharp på veggene her etterhvert, liker utrykkene&tekstene hennes, har sett meg ut to favoritter, men må spare litt først:)
Det ble en pause fra bloggingen, jeg har gått litt i dvale i denne vinterkulden. Noen flere som lengter etter mer lys&litt varmere vær??
Tusen takk for fine kommentarer fra forrige innlegg&fin helg til dere som titter innom:)



Photo: //MadeByKine"

1 kommentar:

  1. Så fine de var. Jeg lengter etter sol og varme! Her skal visstforingene påkjøkkenet endelig kom e opp. Deltar bare tattca to år :p klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)