onsdag 2. januar 2013

Nytt år og nye interiørprosjekt?!:)

Da er julen pakket bort, og jeg er klar for et nytt interiør år:) Det er MYE jeg har lyst til å gjøre, blant annet male vegger på kjøkken, i gangen og i trappeoppgangen, tapetsere barnerommet og få mer opp på veggene. Vi får se hva året vil bringe:)
Bilder fra kjøkkenet, og litt av detaljene fra nyttårsbordet får fortsatt stå:)
 Litt bedre lys i dag:)
Jeg har kost meg med nye interiørblader i dag, MYE inspirasjon å hente for det nye året:)
Juleserviettene  er byttet ut med nye fra Bloomingville  "EAT ALL YOU WANT", det skal jeg også i 2013, men planen er også å komme igang med mer regelmessig trening, så jeg kan ha god samvittighet for det jeg spiser:)
Har du noen interiørprosjekt på gang for 2013??
Foto: Made//By//Kine

6 kommentarer:

  1. Nyyyydelige bilder du viser :) Ønsker deg et riktig godt nyttår :)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Godt nytt år Kine! Fiiiine bilder ;-)
    Vi lurer på å starte utbygging en eller annen gang i løpet av 2013, men må nok uansett vente til mer vårlige temperaturer. Innebærer at vi trekker hele fasaden på huset ut 2 meter i byggelinje, hvilket vil gi oss ca 60 kvm mer...Og det trenges med to små som vokser seg store raskere enn jeg aner... :-/

    Gleder meg til å følge deg videre.

    Klem <3


    SvarSlett
  3. Fin-fine bilder!
    Her er det interiørprosjekt på gang hele tiden... Også for 2013 ;) Barnerom som må pusses opp, et bad og gulv i stuen! Nok å holde på med!

    Sprakende fint 2013 til deg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Godt nyttår!
    Flotte bilder!
    Hos oss skal nok det ene barnerommet til pers om ei stund, men det dukker nok opp flere prosjekter også;)
    Ttt innom giveawayen jeg har gående om du vil :)
    Klem <3

    SvarSlett
  5. Her er det og litt planer, eller i allefall ønsker...
    Så får vi se hva det blri:))

    SvarSlett
  6. Så utrulig fine bilder og dei pom pom sene er så fine,skulle gjerne hatt noken slike her i huset og:)
    Har litt interiørprosjekt men så var det dei pengene,for det vil koste mykje så me får sjå:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)