søndag 15. september 2013

ukens hverdags meny

Høsten og hverdagen er igang for fullt. For vår familie funker det optimalt best når dagene er planlagte og litt forutsigbare. Sikkert mange som kjenner seg igjen:) Tenkte derfor jeg skulle innføre et nytt konsept på bloggen i form av hverdags middager. Det er mange av bloggene jeg følger som har liknende konsept og jeg synes det er en genial ide, og dele mat inspirasjon i hverdagen. 

Jeg henter mye inspirasjon på ulike blogger, rema 1000, mine utallige kokebøker osv. Jeg tenker at jeg legger ved linker der jeg har funnet oppskriften på nett, ellers har jeg en public folder i dropbox som jeg deler egenkomponerte retter, og retter jeg har  funnet inspirasjon fra i ulike kokebøker. Dette skal være et hverdagsprosjekt, så fokuset er på enkle, sunne& gode hverdagsretter:)
Her er vår forrige ukes meny:
Tirsdag: Lapskaus
Fredag: Pizza med cremefraiche, tomater, birkebeinerskinke, rødløk - med bunn inspirert av Jan Vardøen

Håper dere liker konseptet og blir litt inspirert:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU er innom min blogg&legger igjen en hilsen her:) Evt spørsmål svarer jeg på fortløpende i kommentarfeltet:) Send meg gjerne en mail på madebykine@gmail.com hvis det er noe du lurer på:)
Ha en super dag:)